آموزشگاه زبان میرراستگو

چرا زبان انگلیسی مهم است؟

چرا زبان انگلیسی مهم است؟

میدانیم که زبان انگلیسی یکی از اصلی ترین و مهم ترین ها در تاریخ است و بیش از 50 کشور دنیا به این زبان صحبت می کنند، در حال حاضر گفته می شود که تجارت ها تماما باید بر پایه ساختار دستور زبان انگلیسی انجام شود و این قرارداد میان کشور ها در نظر گرفته شده است، در واقع اگر ترجیح می دهید زبان مهمی را بیاموزید که بیش از هر چیزی در دنیا استفاده می شود و تمام مردم دنیا باید با آن آشنایی داشته باشند، قطعا انگلیسی در اولویت اول است و می تواند موجب این رخداد باشد.

آموزشگاه زبان در غرب تهران

حدود 400 میلیون نفر در دنیا به این زبان صحبت می کنند، حتی در کشور هایی که زبان رسمی آن ها انگلیسی نیست نیز یادگیری آن در مدارس ضروری است و این اتفاق رخ می دهد. بعلاوه این که در طول تاریخ بیشتر مبادلات سیاسی و اقتصادی در حیطه این زبان انجام شده است و قطعا اهمیت ویژه و جدی خواهد داشت.

معروف ترین زبان دوم دنیا را بر این اساس باید بشناسید و بدانید که در ایران فرا گرفتن آن می تواند فرصت های شغلی زیادی را برای شما ایجاد کند.

زبان انگلسی در ایران

در هر کشوری استفاده های خاصی از زبان انگلیسی خواهد شد و اگر بیش از پیش در ایران به جستجوی یادگیری این زبان باشیم با کلاس های زیادی مواجه می شویم که انواع سطوح و همین طور گرامر، تقویت مکالمه و سطح پایه را به شما می آموزند. در نتیجه اگر ترجیح می دهید زبانی را بیاموزید که حتی در کسب و شغل نیز شما را یاری می کند قطعا انگلیسی گزینه فوق العاده مناسبی است.

در پاسخ به این سوال که چرا زبان انگلیسی مهم است باید گفت که مسئله ارتباطات آنلاین این روز ها و همین طور علوم کامپیوتر است. شما ناگزیر هستید برای کارکردن با سیستم های الکترونیکی از این زبان استفاده کنید، همین سیستمی که با آن این مقاله را مطالعه می کنید از میان کد های انگلیسی شما را به این سایت متصل کرده است و به نوعی منبع اصلی اینترنتی نیز بر این پایه سوار و ساخته شده است.

پس نمی توان انتظار داشت که انگلیسی و زبان لاتین در دنیا بی اهمیت باشد. البته زبان های انگلیسی خود بر اساس ساختار و لهجه و همین طور نوشتار به چندین دسته تقسیم می شوند.

زبان انگلیسی، زبان تجارت و بازرگانی

در تمام دنیا معامله ها در میانه تجارت های بزرگ و همین طور انواع کسب و کار ها توسط این زبان با یکدیگر ارتباط موثر برقرار می کنند. خدمات خود را در اختیار یکدیگر قرار می دهند، کالا می فروشند و همین طور سبب می شوند که ارتباطات به موج جدیدی رسیده و شکل دیگری به خود بگیرد. این مسئله به هیچ عنوان قابل کتمان نیست و باید به طور ویژه ای در ایران نیز جدی گرفته شود.

نکته جالب این است که در دنیا و کشور بزرگ چین مردمی که انگلیسی بلدند از افرادی که در کشور انگلستان زندگی می کنند بیشتر است و این نشان می دهد آن ها به خوبی با ضریب نفوذ این زبان و اهمیت آن در آینده دنیا آشنا هستند و حتما باید این زبان را فرا گرفت. اگر فکر می کنید که دلایل بیشتری نیاز دارید باید این مقاله را از بعد دیگری مطالعه کنید.

بزرگ ترین تاجران یا خود به خوبی این زبان را بلد هستند و یا این که از یک مترجم استفاده می کنند تا تمامی اطلاعات مورد نیاز را بر اساس زبان انگلیسی بدست آورده و در اختیار آن ها قرار دهد. در نتیجه زبان انگلیسی باز هم در بخش دیگری اهمیت ویژه و کاربردی خواهد داشت.

دسترسی گسترده به اینترنت و تکنولوژی با زبان انگلیسی

زبان اینترنت انگلیسی است، کافیست وارد مهم ترین وب سایت دنیا گوگل، آمازون، یوتیوب و… شوید حتی شبکه های اجتماعی و مسنجر ها نیز در درجه اول زبان انگلیسی را به شما پیشنهاد می کنند و این مسئله نشان می دهد که این زبان تا چه حد مهم است.

حتی در شغل های رده های تکنولوژی و آی تی نیز شما به صورت ویژه ای از این زبان استفاده می کنید و نباید فراموش کنید که برنامه نویسی نیز بر اساس زبان های انگلیسی انجام می شود.

یعنی تمام دستورات مربوط به ساخت انواع برنامه ها و بازی سازی ها در استودیو های بزرگ توسط فهم و درک زبان انگلیسی انجام خواهد شد و شما نمی توانید این مسئله را فراموش کنید که این زبان یک استاندارد جهانی است و باید به درستی اجرا شده و فراگیری آن برای کودکان و دانش آموزان نیز یک امر ضروری است.

نیمی از وب سایت های دنیا نیز یا انگلیسی هستند و در یا در کنار دیگر زبان ها انگلیسی را نیز در لیست خود دارند، پس اهمیت دیگر آن مربوط به این مسئله است و نباید این زبان را از لیست مهم ترین ها خارج کرد.

دلایل یادگیری زبان انگلیسی

تحصیل در بسیاری از کشور ها نیاز به زبان انگلیسی و مدرک خواهد داشت، یعنی اگر قصد مهاجرت و اقامت به روش های مختف را دارید نباید فراموش کنید که زبان انگلیسی در این وضعیت جز مهم ترین ها و اصلی ترین ها است و شما باید حتما از آن استفاده کنید در غیر این صورت با مشکلات زیادی در امر مهاجرت خود روبرو می شوید و تقریبا باید زندگی در کشور های دیگر را فراموش کنید و این تلخ ترین و سخت ترین بخش مسئله است.

زبان انگلیسی و یادگیری آن یک مهارت کلیدی و اصلی است و فرا گرفتن آن می تواند در جوامع بزرگ موجب اعتماد به نفس شود. ساده ترین رده شغلی که می توانید با یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید مربوط به بحث مترجمی است که امروزه در دنیا می تواند درآمد خوبی برای شما داشته باشد.

البته که شما می توانید این زبان را به صورت تخصصی نیز بیاموزید که البته دردسر های خاصی دارد و بهتر است اگر می خواهید موفق شوید حتما در زمینه های تخصصی نیز آن را فرا بگیرید.

در این صورت حیطه فعالیت شما تخصصی تر و بهتر خواهد شد.

انگلیسی در آموزش و یادگیری

اگر به زبان انگلیس مسلط باشید می توانید بسیاری از منابع و کتب اینترنتی و حتی مقالات را به راحتی بخوانید و فراموش نکنید که هر چه سطح زبان شما بالا تر باشد با مشکلات کم تری مواجه می شوید. بخصوص این که بسیاری از مقالات ممکن است جمله ها و اصطلاحاتی را در خود داشته باشند که تاکنون در ذهن شما تکرار نشده باشد.

زبان انگلیسی را مدام باید تقویت کنید در غیر این صورت خیلی زود آن را فراموش می کنید و این مسئله می تواند مشکل ساز باشد. همواه سعی کنید که کلمات انگلیسی جدید تری را بیاموزید و در این صورت می توان ذهن را نیز تقویت کرد.

این زبان البته نسبت به دیگر زبان ها واقعا آسان تر است، موادی چون آلمانی، فرانسوی، چینی و ژاپنی و بسیاری دیگر قاعده و دستورات سخت تری دارند و شما از آموختن بیشتر آن ها چیزی نصیب خود نمی کنید. البته که زبان انگلیسی در پیشرفته ترین و صنعتی ترین کشور های دنیا اهمیت ویژه ای دارد و باید آن را حتما بیاموزید. حتی در شناخت دارو ها، کالا ها و خواندن بروشور ها و موارد این چنینی، زبان انگلیسی اهمیت دارد.

[ult_buttons btn_title=”دانلود مقاله به صورت PDF” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fieltsimmigration.ir%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F11%2F%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3%DB%8C-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A7%D8%B3%D8%AA.pdf|||” icon_size=”32″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left”]

مقالات و آموزش‌ها

زبان انگلیسی به عنوان یکی از زبانهای شناخته شده در جهان به عنوان زبان بین المللی و مشترک ملل می باشد از این رو افراد…

افعال حال ساده انگلیسی (Simple Present Tense) همانطور که می‌دانید فعل در زبان انگلیسی واژه‌ای است که یا نشان‌دهنده حالت و چگونگی وقوع عمل می‌باشد…

فعل در زبان انگلیسی واژه‌ای است که یا نشان‌دهنده حالت و چگونگی وقوع عمل می‌باشد که به آنها افعال حالت یا State Verbs گفته می‌شود و یا عملی…