با آموزشگاه زبان ميرراستگو سطح تسلط خود به زبان دوم را ارتقاء دهید!
هر ایرانی حداقل یک بار در کلاس های آموزش زبان ثبت نام کرده و صد البته که همه ما حتما برای یکبار که شده استرس دیر رسیدن به سر کلاس را تجربه کرده ایم. در واقع بسیاری از ما به خاطر همین استرس تلخ، اعصاب خوردی های ماندن پشت ترافیک و یا مشغله های زندگی، قید آموختن زبان انگلیسی را زده ایم. حالا کم بود جن و پری که کرونا هم از چین پرید و گفت نبینم جاهای شلوغ رفت وآمد کنید ها! به همین راحتی و صد البته با ناراحتی، خیلی از ما از ادامه یادگیری زبان انگلیسی بازماندیم. اما خبر خوب این است که امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی شرایطی فراهم شده است که شما نیز بتوانید در حالیکه در منزل خود نشسته اید در آموزشگاه زبان جنت آباد ثبت نام کرده و بدون خارج شدن از منزلتان سر کلاس بهترین استادان زبان انگلیسی شرکت کنید.
البته راحت شدن از شر اعصاب خوردی ترافیک و خطر کرونا، تنها مزایای شرکت در کلاس های آنلاین نیستند. این شیوه آموزشی مزایای خیلی زیادی دارد، به عنوان مثال این شما هستید که تعیین می‌ کنید که کلاس شما در چه روزهایی و چه ساعاتی از هفته برگزار شود.همچنین مشاوران این موسسه از لحظه ثبت نام تا زمانی که به هدف خود برسید، در کنار شما هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا شما بتوانید مسیر یادگیری زبان را به راحتی و به سرعت طی نمایید.
از سوی دیگر برگزاری منظم کلاس های آنلاین می تواند نظم و برنامه‌ ریزی را وارد زندگی شما کند. به همین دلیل این کلاس ها نه فقط یک کلاس زبان، بلکه یک حرکت برای بهبودهمه جانبه زندگی شما است. این آموزشگاه از یادگیری مقدماتی زبان گرفته تا آمادگی برای آزمون آیلتس، تافل و سایر آزمون های معتبر بین المللی در کنار شماست.

سبک آموزشی بهترین استادان زبان را به صورت آنلاین تجربه کنید!

هیچ کس نمی تواند نقش مهم استادان زبان را در میزان بهره وری کلاس های زبان انکار کند. تصور کنید استادی که به شما زبان انگلیسی یاد می دهد، تلفظ یک کلمه را به اشتباه بیاموزد. فکر می کنید که چقدر طول می کشد تا تلفظ صحیح آن کلمه را یاد بگیرید؟ تجربه ثابت کرده است که شاید سال ها! حالا تصور کنید که آن استاد نکات خیلی زیادی را به شما اشتباه یاد داده باشد، به نظرتان چه اتفاقی می افتد؟ البته تنها تفاوت یک استاد خوب با یک استاد معمولی، فقط در درست و غلط بودن مطالبی که یاد می دهند، نیست.
حتماً در طول سال های تحصیل حضور در کلاس استادان بدخلق، عبوس و غرغرو را تجربه کرده اید. در آن سال ها چقدر مشتاق بودید که دوباره سر کلاس آن استاد حاضر شوید؟ اصلاً سر کلاس او چقدر مطلب جدید آموختید؟ مطمئناً جواب همه افرادی که این متن را می خوانند جمله «خیلی کم» است. به همین دلیل آموزشگاه زبان ميرراستگو در انتخاب استادان زبان خود وسواس بسیار زیادی به خرج می دهد. تمام اساتید این موسسه چندین و چند بار از جهات مختلف، از جمله سطح علمی، تسلط به مباحث زبان انگلیسی، توانایی مدیریت کلاس با حفظ خوشرویی، توانایی انتقال درست مطالب به زبان آموزان و… مورد سنجش قرار گرفته اند. به عبارت دیگر استادان این موسسه پس از طی هفت خوان رستم توانسته اند افتخار استادی در این مجموعه را به دست آورده اند.

بهترین شیوه استفاده از کلاس های آنلاین زبان چیست؟

تحقیقات مختلفی که در مورد روش های یادگیری به صورت مجازی انجام شده است، نشان می دهد بهترین راه برای افزایش میزان یادگیری در کلاس های آنلاین این است که کلاس ها به صورت خصوصی و برای هر زبان آموز به صورت جداگانه و یا حداقل تعداد بسیار محدودی از زبان آموزان، تشکیل شود. زیرا در آموزش آنلاین به دلیل مسافتی که بین استاد و زبان آموزان وجود دارد، تدریس بعضی از مباحث و انجام برخی از تمرینات دقت و زمان بیشتری نیاز دارد.
از سوی دیگر هنگامی که کلاس های آنلاین به صورت گروهی برگزار می شوند به ناچار تمرکز استاد روی چندین زبان آموز تقسیم می‌شود. این در حالی است که سطح علمی و استعداد و سطح توقعات هر زبان آموز با دیگر همکلاسی هایش بسیار متفاوت است. به همین دلیل مدیریت آموزشگاه جنت آباد تصمیم گرفته است شرایطی را فراهم کند که شما زبان آموزان بتوانید به راحتی و با به صرفه ترین هزینه ممکن، از حضور اساتید برجسته زبان در منزل خود بهره مند شوید.
در کلاس های آنلاين هیچ محدودیتی برای میزان یادگیری زبان آموزان، پرسش و پاسخ از سوی زبان آموزان و استادان وجود ندارد. به این ترتیب استاد زبان شما در این موسسه از تمامی امکانات ممکن از جمله انواع فایل های صوتی و تصویری بهره می برند تا در کمترین زمان ممکن سطح تسلط شما به زبان انگلیسی را به طرز چشمگیری بهبود ببخشند. ناگفته نماند که به صورت خصوصی برگزار شدن این کلاس ها کاملا به نفع شما زبان آموزان عزیز است. چون هرآنچه که سر کلاس درس می آموزید دقیقاً همان چیزی است که واقعاً به آن نیاز دارید و کلاس هم پای با ارتقاء سطح شما پیشرفت می کند.

با تعیین سطح آنلاین دقیق در زمان، انرژی و هزینه های آموزشی خود صرفه جویی کنید!

در اين آموزشگاه زبان از ثبت نام از هر زبان آموزی یک آزمون تعیین سطح استاندارد گرفته می شود. در نتیجه شما زبان خود را از همان مقطعی که مناسب با توانایی های شماست، شروع می کنید. مشاوران تحصیلی و استاد شما با توجه به عملکردی که شما در آزمون تعیین سطح از خود نشان می دهید و صد البته متناسب با هدفی که از ثبت نام در کلاس آموزش زبان آنلاین دارید، چارت آموزشی مختص شما را برنامه ریزی می کنند. به عبارت دیگر تعداد جلسات و منابع آموزشی بسته به توانایی ها و هدف شما تعیین می شود. به عنوان مثال ممکن است کلاس آمادگی برای آزمون آیلتس شما بین 2 جلسه تا 10 جلسه مختلف برنامه‌ ریزی شود.
نکته برجسته این چارت آموزشی این است که با وجود اینکه کاملاً مختص شما و متناسب با اهداف و سطح شما برنامه ریزی شده است. ولی همگام با سطح یادگیری شما به صورت مرتب به روزرسانی می شود. یعنی اگر شما در کلاس آنلاین آموزش زبان انگلیسی، عملکرد خوبی از خود نشان دهید، برنامه درسی شما نیز متناسب با عملکردتان به روز رسانی شده و ارتقا می ‌یابد تا شما در کمترین زمان به بهترین نتیجه ممکن برسید.
لازم به ذکر است که آزمون تعیین سطح این موسسه نیز به صورت آنلاین برگزار می شود. پس لازم نیست که شما در این دود و دم و ترافیک برای برگزاری آزمون تعیین سطح تا محل آموزشگاه بروید. شما می توانید به راحتی در منزل آزمون تعیین سطح و مراحل ثبت نام خود را انجام دهید. البته به دلیل اینکه احتمالاً کودکان در آزمون آنلاین عملکرد خوبی از خود نشان نخواهند داد، آزمون تعیین سطح کودکان در این موسسه به صورت حضوری و با حضور مربی مختص آموزش زبان به کودکان انجام می پذیرد.

زبان انگلیسی را با بروزترین و کارآمدترین منابع آموزشی بیاموزید!

آموزشگاه زبان جنت آباد از بهترین و به روزترین منابع آموزشی زبان استفاده می‌کند. همان طور که گفته شد چارت آموزش زبان شما با توجه به هدفی که از ثبت نام در کلاس آموزش زبان دارید و سطح علمیتان تعیین می‌ شود. اساتید زبان این آموزشگاه با دقت و وسواس خاصی منابع معتبر و رایج آموزش زبان را مورد بررسی قرار داده و بهترین منابع را انتخاب کرده اند تا بر مبنای آن ها به شما زبان انگلیسی را بیاموزند. به عنوان مثال این موسسه از مجموعه کتاب های American English File که جز بهترین منابع یادگیری آموزش زبان برای بزرگسالان و حتی آمادگی برای آزمون آیلتس است، استفاده می کند.
البته اگر شما خود را برای آزمون آیلتس آماده می کنید و سطح علمی مناسبی دارید به احتمال زیاد مجموعه کتاب‌های Complete IELTS برای کمک به شما انتخاب خواهد شد. این یکی از مزایای استفاده از کلاس خصوصی است که تمام مطالبی که سر کلاس می آموزید، متناسب با سطح علمی و نیاز شما انتخاب و تدریس می شود. البته در حالت کلی در این کلاس ها از هر منبع صوتی، تصویری و مجموعه آموزشی زبان که متناسب با روحیات و سطح علمی شما باشد، استفاده می شود. هدف کلاس آنلاین آموزش زبان این است که شما زبان انگلیسی را مانند افراد انگیسی زبان بیاموزید و به راحتی بتوانید با آنها مکالمه کنید.

سخن آخر
دوره ها کاملا متناسب با سطح شما و در تعداد جلساتی که مناسب شماست، برگزار می ‌شود. این شما هستید که با مشاوره استاد خود تعیین می‌ کنید که در هفته چند جلسه و در چه روزهایی از هفته کلاس شما برگزار شود. مشاوران این موسسه از لحظه ثبت نام در کنار شما هستند تا شما بتوانید مسیر زبان آموزی و رسیدن به هدف خود را به درستی و با سرعت طی کنید.
شما می توانید در این آموزشگاه هر دوره‌ ای که نیازمند آن هستید از یادگیری مقدماتی زبان گرفته تا آمادگی برای آزمون آیلتس، تافل و سایر آزمون های معتبر بین المللی بهره ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد در کلاس های آنلاین، آمادگی برای آزمون های مختلف مانند TOEFL، CAE، FCE iBT، IELTS و CPE و… می توانید با مشاوران این موسسه تماس گرفته و از عملکرد و پاسخگویی سریع و صحیح آنان مطمئن شوید.